سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف کاذب GST

سقف کاذب و آسمان مجازی شرکت gst

 

سقف کاذب 60*60

مزایای استفاده از سقف کاذب

سقف کاذب 60در60 به عنوان یک پوشش زیبا و دکوراتیو برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف کاذب را دو برابر می کند، بلکه با استفاده از سقف کاذب 60*60 می توان تاسیسات و برق کاری را زیر این سقف های کاذب 60در60 پوشش داد و فضای دلنشین با رو شنایی های سقفی ایجاد نمود. امروزه شرکت سقف کاذب GST در صنعت ساختمان جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است. هدف شرکت ارایه محصول با کیفیت کاملا ایرانی وصددرصد تضمینی می باشد. 1.سقف کاذب 60در60 قابلیت جابه جایی و ارزانتر نسبت به دیگر سقف کاذب می باشد. 2.سقف های مشیک 60*60 نقش بسیاری در جذب صدا دارد. 3.سقف کاذب آکوستیک بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کند. 4.تعمیر و نصب سقف کاذب 60در60 آسان است. 5.سقف کاذب لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد. 6.اجرای سقف کاذب 60در60 نصب صحیح نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد زیرا از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کند. 7.با استفاده از سقف کاذب می توانیم نورپردازی های بسیار زیبا در فضای مورد نظر اجرا نمود. 8.اجرای سقف کاذب 60*60 می تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند. 9.نصب عایق های حرارتی و اجرای سقف کاذب بدون هیچ نوع درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد. 10.نسبت به سقف های کاذب رابیتس ارزانتر و به صرفه تر است. 11.فابلیت استفاده سپری سقف جی اس تی در انواع سقف کاب  60*60 .

سقف کاذب

         سقف کاذب ضد آب برای استخر

طراحی و اجرای سقف کاذب در جدید ترین مدل های روز + لیست قیمت سقف کاذب

طراحی و اجرای سقف کاذب 60*60 مشبک کناف همه اینها از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل می شوند .نحوه طراحی و اجرای سقف کاذب ۶۰در۶۰ آرمسترانگ : شبکه مذکور به وسیله آویز های قابل تنظیم به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه قرار می گیرد . فضای خالی پشت سقف کاذب امکان استفاده از انواع مواد عایق را فراهم نموده و بدین ترتیب می توان به مشخصات عملکرد صوتی و حرارتی دست یافت .

ویژگی های مثبت فراوان این نوع سقف کاذب باعث گسترش استفاده از آن در فضای اداری ، تجاری ، درمانی ، آموزشی و ورزشی  شده است . این نوع سقف را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سقف کاذب یکپارچه کناف اجرا نمود.